Sabtu, 1 November 2008

The Best Acting Malaysia


Fuyyoo!!! Malaysia lawan Chelsea...beb!!! Ini bolehlah dianggap sebagai pertembungan maut bagi Chelsea. Ini adalah kerana Chelsea akan penat menjaringkan gol. Apa kelas Malaysia nak lawan Chelsea. Standard Malaysia lebih tinggi dari itu. Kalau Bangladesh ke, Cambodia ke, Maldives ke barulah standard Malaysia. Ingat senang ke Chelsea nak dapat main dengan Malaysia ni. Berapa kali dia orang apply nak lawan Malaysia ni. Ini kali kedua Chelsea lawan Malaysia. Kali ini pun sebab Malaysia dah tak ada sapa nak lawan, jadi Malaysiapun terima pelawaan Chelsea tu.Malaysia akan bagi peluang Chelsea mencipta kemenangan. Lagi besar kemenangan lagi baik. Ya la Chelsea kan datang dari jauh, takkan Malaysia sampai hati nak biarkan Chelsea kalah pulak, kan? Mestilah Malaysia bagi Chelsea kemenangan selesa bagi menghibur hati dia orang yang nak balik jauh tu. Tak percaya korang tengoklah nanti. Kalau Malaysia menang.....errr... tak payah fikirlah Malaysia menang. Memang niat Malaysia, main bola untuk kalah. Korang boleh ingat ke, bila Malaysia menang?

3 KiRiMaN:

zainal89 berkata...

aku ingat lagi malaysia menang, time tu malaysia belum lagi merdeka.. org putih yang jajah.. pasal tu kite menang.. sebab kite cam org putih kan... x sedar diri betul

zainal89 berkata...

tp ade org kate malaysia akan menang satu time nanti.. saat tu org dah x main bola lagi.. diaorg main game.. saat tu baru kite leh menang.. pasal teknologi kite lambat .. hhahaha

APET COMEI berkata...

kita kalah sebab kite ni pendek kaki.. tp panjang batang..hahahahah

 

Abang BoyC ZoNe © 2008 . Design By: SkinCorner