Jumaat, 28 November 2008

HARI SEDIH UNTUK ABANGBOYC


Hari ini tanggal 28 november 2008. merupakan hari yang akan aku ingati sampai kapan sekalipon. kerana hari ini aku kehilangan seseorang yang aku sayang. dia cahaya hidup aku selama ini. dia lah kasih, dialah kekasih,. teman aku nangis, teman aku tertawa,. hidup aku untuk dia.. selamanya aku korban untuk dia,. kini dia telah pergi,. pergi tanpa nota, pergi tanpa kata-kata,.. pergi tanpa ku inginkan.. dan mungkin takkan kembali,. ternyata impian aku untuk terus bersamanya selamanya tidak kesampaian.. sedih, pedih, pilu, terharu. inikah penantian yang aku nantikan... aku sedih dan terus menangis.., kehilangan yang menyiksakan.. aku tetap terima hakikat dunia, pertemuan perpisahan hakikat kehidupan.. dan aku harapkan aku terus dapat menjalankan kehidupan ini dengan sebaiknya.. aku harap ya Allah kau kuatkan semangat aku agar aku bisa terus berdiri menjalani kehidupan ini... moga akan datang, dapatlah kiranya kau ya Allah akan temukan aku dengan sebaik2 insan yang bisa ku jadikan pendorong kehidupan aku ini... amin ya Allah..... Terima Kasih Tuhan.

Tiada ulasan: