Sabtu, 1 November 2008

MeRa NaM Datuk ShahRukh Khan

Tahniah kepada Shahrukh Khan sebab dapat pangkat Datuk! Nak kata apa lagi dah orang bagi, ambik je lah. Nak pertikaikan orang yang bagipun buat apa, kalau dia cerdik dia tak bagi. Betul tak? Oi Aku tanya ni...betul ke tak? Khabarnya Negeri Melaka yang bagi. Ni kalau Hang Tuah hidup lagi, siaplah korang. Kan Hang Tuah dah kata, Takkan Melayu hilang didunia!!! Korang nak jawab apa kalau Hang Tuah tanya? Akal ada ka?Dah abis ke pelakon kat Malaysia ni? Lagi baik bagi pangkat Datuk kat Accapan ke... Sathia ke... lagi bagus. Pada aku baik bagi kat Accapan dgn Sathia sebab dia orang lagi banyak kali pergi Melaka. Dia orang dah berapa kali belakon kat Melaka tak dapat nak kira lah. Dalam perjalanan ke Melaka dia orang bayar tol lagi. Ko ingat Shahrukh Khan tu bayar tol ke? Lembupun boleh pikir apa. Jangan sapa kata aku cakap salah.Lagipun lakonan Accapan dengan Sathia lagi best. Dia orang boleh cakap bahasa Malaysia, Shahrukh khan tu apa yang dia tahu. Harap gedik bolehlah.

2 KiRiMaN:

zainal89 berkata...

bagus la shahrukshan dapat datuk... kerajaan kite memang pandai.. pasni warganegara plak kite bagi.. jahanan punya org yang bagi.. tp mungkin pasal bintang bolyywood ni pandai cakap, terima kasih malaysia.. dah dapat dato..

APET COMEI berkata...

ni macam.. aku nak rekman jeky chan plak jadi datuk.. kita calon kan dia jadi PM lagi baik

 

Abang BoyC ZoNe © 2008 . Design By: SkinCorner