Isnin, 3 November 2008

JOM KEMBARA POLYNESIA


SELAMAT DATANG KE POLYNESIA

Polynesia adalah kepulauan di lautan pasifik. ibu negara polynesia adalah kota Tahiti. Polynesia bersebelahan dengan Micronesia dan menghadap Papua New Guinea juga berjiran dengan new zealand. ini bermakna kepulauan ini boleh di kunjungi melalui Indonesia di bahagian Irian Jaya. Antara kepulauan yang tercantik dan terpelihara di dunia. penduduknya terdiri daripada bangsa Nusantara, dan negro amerika. terdapat puak-puak yang kini sudah mula menjalani kehidupan modan. Polynesia terkenal dengan pantai-pantai yang menarik dan kebiruan. panti anda akan terpikat jika melewati tempat ini.

Polynesia pandangan dari sisi Pantai menghadap New Zealand


Polynesia dari pandangan udara. Amat mengkagumkan.


Air yang kebiruan, pandangan dari pulau bersebelahan.

di sini juga terdapat kemudahan hotel dan shelet yang cantik dan selesa bertemakan keindahan dan pasti anda akan mempersonakan anda dengan view laut yang segar. kos penginapan tidak terlalu mahal, cuma sekadar $30 dollar satu malam. juga terdapat makanan laut yang fresh. kebanyakkan tempat penginapan ini berapa di kepulauan Bora-Bora.

Kebiruan air laut ternyata memberi sesuatu yang menarik disini.


Kehalusan pasir pantai dan keputihan amat mempersonakan


merupakan destinasi percutian yang boleh memberi ketenangan

dan pasti percutian anda ke sini tidak akan anda lupakan.. jom cuti-cuti.

2 ulasan:

Blog Eazy Izzuddin berkata...

wow...
lautnyer biru sungguh...
=D

Tanpa Nama berkata...

memang cantik tempatnya, setelah 9 tahun baru saya terjumpa blog ni.
dan saya memang akui kecantikan tempatnya setelah ke sana selama 10 hari di kepualan micronesia atau lebih tepat lagi Chuuk & Pohnpei Island beberapa minggu yang lepas